181. Klassiker (135/365)

Om hippahippo

Biomedicinsk analytiker som gillar att fotografera, hålla på i trädgården, baka och laga mat. Älskar Göteborg på alla sätt och vis. Åker dit så ofta jag kan. Följer damlandslaget i fotboll och så klart MFF.Jag fotograferar helst blommor och blader på nära håll och olika djur. Till min hjälp då har jag en Canon EOS 7D Mark II . Objektiven jag använder är 60 mm 1:2.8 och 70-200 mm också 1:2.8 . Med dessa klarar jag mig rätt bra. Har även ett 18-55 som ingick när jag köpet kameran. Bra att ha ibland. Nu har jag utökat objektivsamlingen med 16-35 mm 1:4.
Bild | Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

